Városlista

2020. Július 08. 08:13, szerda | Helyi
Forrás: Balogh László

Egyre többen vágtak neki a IV. Babetta Balaton túrának

A 4 éve még csak 3 fővel indult dombóvári kezdeményezésű túrán idén már majd 60-an motoroztak.

Július 4-én, szombaton indult a IV. Babetta Balaton túra. Dombóvárról teherautóval és utánfutókon vittük le a motorokat Siófokra kb. 30 fővel, ott még egyszer ennyien csatlakoztak hozzánk.

Így voltunk közel 60-an összesen. Idén már külföldről, Szerbiából is érkezett résztvevő. Sok új barátság köttetett az idén is, jöttek olyanok, akik eddig még nem voltak a túrán.

Mint mindig, most is Fonyód irányába mentünk, és kora délután értünk a szálláshelyre, a balatongyöröki kempingbe. Sajnos két motort autóval kellett behozni, mert már a túra első felében megadták magukat. Első napon a rövidebb távot kellett teljesíteni, így másnap, azaz 5-én vasárnap korán útnak indultunk. Az első nap sem volt szerelés és kihívás mentes, de vasárnap több gond is akadt útközben. Így sajnos nem sikerült egyszerre beérni a célba, ami a kiindulási pontunk, azaz a siófoki hajóállomás volt. A gyorsabbak annak ellenére, hogy még strandoltak is, már délután 16 óra körül beértek, majd az utolsó 7 fős brigád csak este 20 órára.

Ez várható volt, hiszen ezek a Babetták nem ilyen nyári meleg túrákra lettek tervezve, de ezért is ilyen nagyszerű és kihívásokkal teli ez a túra. Volt olyan, aki motorral jött Pestről, a horvát határról, Szegedről és Győrből, de a szerb társunk is motorral lábon érkezett a túrára, így több km-t tett meg Siófokig, mint amennyit 2 nap alatt mentünk. Az idő is nagyon jól alakult, idén vettünk részt a legtöbben eddig, de úgy gondolom, a jövőben leszünk még többen is. Minden percét élveztük a 2 napnak, és sikerült mindenkinek hazaérni teljesen baleset mentesen. A cél az volt, hogy jól érezzük magunkat, és nem számít, ki mikor és hogyan érkezik meg, hiszen a terv az volt, mint minden évben, hogy nincs terv! Nem kérdés, hogy jövőre újra indulunk-e, mert mindenképp megszervezzük. Sokan követtek minket élő adásokban, amit köszönünk, és bízunk benne, hogy ők is jól szórakoztak. Jövőre újra nekivágunk!

Balogh László – szervező

Címkék: babetta, balaton, motorosok

Kapcsolódó galéria

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 30. 08:00, kedd | Helyi

Ajándék a Fekete István Múzeumnak

A napokban a Gyulaj Erdészeti és Vadászati Zrt. nevében Gőbölös Péter vezérigazgató könyvadományt küldött a Fekete István Múzeumnak.

2024. Április 29. 08:37, hétfő | Helyi

Átadták a Dombóvár Közbiztonságáért és Év Kistérségi Rendőre Díjakat

A díjakat Pintér Szilárd polgármester, Szabó Zoltán r. ezredes, dr. Bognár Szilveszter r. ezredes, valamint Szabó Jenő tü. ezredes és Dávid Sándor tü. alezredes urak adták át tegnap ünnepélyes keretek között.

2024. Április 25. 17:33, csütörtök | Helyi

A Dombóvári Szuperinfó legújabb száma oldalunkon már olvasható!

A lenti képre kattintva juthat el az olvasósarokba. Iratkozzon fel e-mail címével, hogy minden szerdán megkapja a Dombóvári Szuperinfó digitális változatát!

2024. Április 25. 08:13, csütörtök | Helyi

Dombóváron is csatlakoztak a TeSzedd! programhoz

A hét több napján a város különböző részein gyűjtötték a szemetet diákok, egyesületek és szervezetek önkéntesei.